بازدید :
مرتبه
تاریخ : سه شنبه 7 خرداد 1387
محققان می گویند مصرف روزانه 500 میلی متر (حدود 2لیوان ) آب چغندر فشار خون را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد .محققان امیدوارند این مطلب بتواند راهی کم عارضه و کم هزینه برای درمان پر فشاری خون در اختیار آ نها قرار دهد .ماده ی مفید که احتمالا مسئول چنین خاصیتی با ارزشی است نوعی نیتریت است که در برخی گیاهان خوراکی با برگ های سبز پررنگ و رنگی وجود دارد . پیش از این فایده انواع سبزی و میوه در کاهش میزان بروز انواع بیماریها از جمله سرطان به سبب داشتن ...
محققان می گویند مصرف روزانه 500 میلی متر (حدود 2لیوان ) آب چغندر فشار خون را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد .محققان امیدوارند این مطلب بتواند راهی کم عارضه و کم هزینه برای درمان پر فشاری خون در اختیار آ نها قرار دهد .ماده ی مفید که احتمالا مسئول چنین خاصیتی با ارزشی است نوعی نیتریت است که در برخی گیاهان خوراکی با برگ های سبز پررنگ و رنگی وجود دارد .
پیش از این فایده انواع سبزی و میوه در کاهش میزان بروز انواع بیماریها از جمله سرطان به سبب داشتن انتی اکسیدان ها مشخص شده بود . اما اولین بار است که تاثیر نوعی خاصی از انها در کاهش فشار خون مطرح می شود . کاهش فشار خون بعد از خوردن آب چغندر از یک ساعت بعد از مصرف آن شروع می شود وتا 4-3 ساعت بعد از آن به اوج می رسد وآثاری از آن تا دو ساعت بعد نیز باقی می ماند.
طبقه بندی: گیاهان دارویی،
ارسال توسط نشریه الكترونیكی دزفول
آخرین مطالب
تبلیغات





